//iloveyou

Hari Koko SunLay
Friday, September 21, 2012 | 2:02 AM | 0 comments
Entry kali nie nak cerita pasal hari koko 20/09 hari yang BEST.Eykaa,yana,thia & aien prepare untuk menari kat dewan terpaksa aku & reen ronda dua orang jaa..Jalan-jalan ternampak Natasya,Fakhrul Mukrish & kawan-kawan dah sampai,excited diaorang dah datang..aku & reen jalan pergi kat diaorang.Budak SunLay usyaa padatt kat diaorang,tau lahh diaorang budak luar pun tapi jangan lahh mengutuk diaorang.Nasib diaorang tak kesah.Line clear aku call ayah suruh antar camera nak tangkap gambar dengan diaorang.Pukul 10 diaorang dah nak balik sebab nak siap pergi sekolah pulak.Tak puas jalan dengan diaorang.Pukul 11 aku & reen masuk dewan ada marathon aerobic competition,kawan-kawan aku masuk tu yang nak tengok.Aku tukar tempat dengan iman sebab nak tangkap gambar diaorang.Act,camera tak boleh bawa,ada aku kesah hikhik ,Habis pertandingan tu pukul 1,keluar dewan nampak lydia,dia ajak lepak kat mana-mana,aku okayy jaa.Tunggu lydia masuk rumah hantu,abang marlie jual popcorn beli jaa lahh boleh mengeratkan silaturrahim hehe Pukul 3 baru kami pergi bakso & lepak kat taman permainan,apa lagi kami semua berposing sakan lahh..Pukul 4 ayah aku ambil lydia duduk rumah aku dulu sementara tunggu ayah dia balik kerja.Act,aku baru kenal lydia nie budak baru kelas 301,kawan dengan dia AWESOME.
e-class

Older post | Newer post