//iloveyou

Open House
Saturday, September 1, 2012 | 9:54 AM | 0 comments



Petang yang indah nie aku,syaza & eykaa pergi rumah terbuka adek ieza,Tak rapat sangat dengan ieza..Dia ajak datang jaa lahh boleh lahh kenal dengan lebih rapat..Pagi tu mesej dengan azie tanya nak pergi pukul brapa,Azie ajak pergi kul 2 lepas solat zohor..Ingatkan eyka & syaza tak jadi pergi terpaksa lahh pergi sorang2..Pukul 1 baru eyka bagitaw boleh pergi pulak..lega lahh sikit ada orang teman..segan nak duduk dengan diaorang..Aku nie bukan peramah sangatt..Sampai sana tengok-tengok azie,anis,adila baru jaa sampai macam taw-taw jaa kitaorang nak datang hehe
Kitaorang makan dalam rumah ieza sebab kat khemah macam penuh ++ panas..Makan laksa,bubur & keropok lekor jaa pastu sembang ++ snap..Azie ajak lepak kat pondok,duduk kejapp tunggi ieza balik dari rumah kawan masuk balik rumah ieza sebab nak tengok diaorang main congkak & Muzammil main gitar..lagu raya,ombak rindu & kosong..tak sangka dia pandai main..Kitaorang balik pukul 4 sebab ayah nak pergi penang pulak..Sampai jaa rumah lepak kat luar tunggu dia datang,dia bagi memori kad 2 GB sebab memori aku rosak..Baiknya dia..Sembang kejap jaa dengan dia..Sampai sini saja lahh aku type,sifat malas sudaa datang haha





P/S:Terima kasih sebab sudi jemput kak,lain kali jemput lahh lagi <3








e-class

Older post | Newer post