//iloveyou

Gonna miss this moment-7/11/12
Friday, November 9, 2012 | 8:27 AM | 0 comments
Hari rabu tuhh ada reunion kat sekolah rendah,excited aku nak pergi boleh lahh jumpa kawan lama,Diaorang sampai awal lagi dari aku,aku kan malas nak bangun awal+ Sorry kawan buat korang tunggu lama+ hehe Yang ada kat sana Ain,Izzati,Nurin,Izzatie & Anisah.Budak lelaki seorang pun tada..Kami tengok budak+ buat persembahan comel sangatt,teringat masa dulu+ kami buat persembahan..Kami pergi makan kat kedai nama paa tah,mula+ gabai jugak lahh sebab budak kolej ramai..Aku,izzati & izzatie nak makan nasi goreng,tengok+ habis dah terpaksa makan nasi ayam..Aku kongsi dengan izzati,Ain kongsi dengan Nurin,Izzatie makan sorang sebab dia lapar haha Sweet takk kitaorang *buatcomel* Lepas habis persembahan tuhh kami lepak kat library mengimbas kembali kenangan masa UPSR haha Ajak jalan+ ada kelas darjah 4 nyh background kat belakang warna PINK,cantikk sangatt+..Duduk snap kat situ jaa lahh takk pergi mana+ dah.Kitaorang balik dalam pukul 1 lebih..Akan merindui ampa semua..jangan lupa kami nahh :D




e-class

Older post | Newer post