//iloveyou

Lawatan teluk batik,Perak
Sunday, November 4, 2012 | 1:31 AM | 0 comments
Lama dah takk updates blog,sifat malas sudah datang haha Kali nie nak cerita kali pertama aku pergi lawatan sekolah menengah buat,saja nak lepaskan tension lepas PMR.cikgu campur sekali dengan 15 budak amanjaya,kami duduk tempat belakang sekali,dalam bas tu kami jaa yang buat BISING,sampai sana pukul 12 chalet kena duduk 4orang 1bilik tapi kami duduk 3orang 1bilik haha Bilik kami jauh dengan bilik Eiyla,Syera & Mien so,Ainna minta tukar nasib baik boleh.Cun dapat bilik bertentang dengan diaorang.Alhamdulilah aku dengan dia kawan,Budak amanjaya yang pergi lawatan tu serius sombong dengan budak lelaki boleh pulak sembang segala bagai *benci* Cikgu takk control kitaorang langsung tu yang BEST,dapat pergi macam+ tempat *disetiap tempat ada gambar* Pukul 3 lebih kami semua duduk fikir nak tukar baju ke takk,last minit baru pergi tukar sampai pakcikk bas hon suruh cepatt..malam cikgu cakap nak buat aktiviti tapi hujan so,cikgu suruh rehat.kami guna peluang nie untuk lepak tengah malam kami makan maggi Eiyla & Syera tidor awal sebab Mien cerita hantu haha Yang bestnya kami buat video nyanyi lagu carta hati <3


Pagi tu kami bangun p
ukul 6 lebih bersiap+ kami 4orang pakai longdress janji kata kan,yang lain semua usya panas jaa..jelly lahh tu diaorang tada :p ,pagi tu cikgu bawa pergi pulau pangkor naik ferri,atas ferri lahh aku ternampak budak perempuan ajak dia bergambar sekali jelly k jelly walaupun kita kawan jaa aku tetap sayang ang macam dulu.Bila seorang tidor dalam bas semua pakatt tidor sehati sejiwa katakan bila bangun pakatt BISING balik .Masa balik berhenti kat R&R bukit merah beli lahh minum,dia duduk meja sebelah geng budak perempuan tu lalu depan dengan muka jelly teruk muahahaha aku suka bagi orang tu panas lagi,biar dia rasa apa yang aku rasa *kejam* Pukul 7 lebih baru kami sampai sekolah then call makayah masing+ suruh ambil,sebenarnya aku sedih sebab nanti aku mesti rindu diaorang semua 










e-class

Older post | Newer post