//iloveyou

SleepOver at Laguna
Tuesday, November 20, 2012 | 7:39 AM | 0 comments
Hye,kali nyh nak cerita pasal bermalam dirumah adik angkat aku iaitu Natasya Amira & Fakhrul Mukhriz..Sebenarnya nak pergi sana lama dah cuba family natasya kena balik kampung..Tunggu free baru pergi sana..Kenal diorang dari tahun lepas lagi dah anggap macam adik sendiri,Aku kan anak bongsu jadi tada adik lahh haha Nak pergi laguna dalam pukul 4 tengok+ hujan so,tunggu reda baru pergi Excited pun ada sebab dah 2 bulan takk jumpa diaorang Lepak dengan diaorang dalam bilik gossip macam+ haha
 Asyik duk kena buli dengan diorang sampai nak mengalir airmata Kena hack dengan natasya & Fakhrul duk kacau orang nak post status mentions nama dia Aku delete dia buat lagi huhu Kejam takk diaorang ?? Tapi aku sayang diaorang sangat+ 
Malam tuhh fakhrul tinggal FB dia macam tu jaa Aku rasa nak hack balik tapi kecian lorhh 
Duk sembang sakan sampai sakit tekak Fakhrul tidor awal padahal nak OTP kodd Dia still letak wallpaper ex dia maknanya dia still sayang k. Kitaorang tidor dalam pukul 2 takk sedar yang dah lewat 
Pagi tuhh mama natasya gerak sebab mama dia nak balik alor setar kejapp,yang fakhrul pagi+ dah keluar rumah Tengah hari ride dengan natasya naik fixie fakhrul Menakutkan naik fixie fakhrul sebab tada brek dah lahh aku tak naik basikal lama dah nasib ingat naik macam mana HAHA Makan tengah hari kat kedai depan,jumpa fakhrul tangan dia kena paku karat *padan muka sapa suruh nakal sangatt * :p Nak balik rumah natasya tukar dulu fixie dengan natasya sebab tak berani naik fixie fakhrul 
Dalam pukul 5 ayah aku nak ambil dah sebab ayah aku nak pergi tempat lain pulak Best oww dapat meluangkan masa dengan diaorang nanti mungkin diaorang nak pindah Tak boleh jumpa :( 
P/S:HeartThem <3
e-class

Older post | Newer post