//iloveyou

12/12/12
Wednesday, December 12, 2012 | 7:21 AM | 0 comments
Tarikh 12/12/12 lawa kan ?? Tada makna apa+ pun just suka+ tengok angka tu <3,,Petang nih ingatkan bosan sebab takk buat apa+ pun tengok+ ainna post kat wall dia ajak lepak sebelum ambil result..pakatt semua duk cari tempat yang BEST.Aku okayy jaa nak lepak kat mana+ malas nak fikir ikutt jaa diorang semua haha Dalam pukul 6 dayang,adik dayang,syera & syamina datang rumah aku..takk sangka diorang nak datang..dah lahh takk bagitau nasib aku duk rumah ja takk pergi mana+ huhu
Ajak diorang lepak kat taman sebelah sebab taman permainan aku ada budak+ duk main bola tu yang malas..taman sebelah tada orang,,boleh lahh buat bising hehe Syera ajak naik motor sekali,giloss 3 orang naik motor..nasib dekat jaa taman sebelah kalau takk taubatt takk naik 3 orang,,lalu kat padang budak+ pakatt usya pelik naik motor 3 orang..kami pun gabaii laahh tapi buat tataw jaa haha Lepak kejapp tetiba syamina jeritt sebab ada bintang apa tahh kat kaki dia,dah lahh dia geli dengan ulat+ nih..pakatt semua terkejut + gelak haha..Nak hujan dah pergi rumah qistina kejapp then syera cakap nak balik sebab sattgi bahaya bawa motor hujan+..Nak lepak jaa mesti hujan Sabar jee lahh huhu Kat simpang tu tetiba motor syera enjin berhenti sapa suruh brek terkejutt..terpaksa kami turun sebab syera nak start balik motor dia..Dah boleh start syera nak belah dahh sebab gabai,nasib syamina cepatt naik kalau takk dah kena tinggal..Syamina cakap taubatt dia takk mau datang dah taman aku sebab banyak benda memalukan jadi bila teringat balik lawak pun ada haha 
~taman jubli pun jadi lahh~



~Syamina hantar nih sebab nak bagitau diorang nak datang rumah aku~


P/S:Thanks sebab sudi datang rumah aku & ajak aku merempittzz sekali dengan hampa,,takk habis+ gelak bila duduk dengan hampa,ada jaa benda lawak terjadi ~winkwink~
e-class

Older post | Newer post