//iloveyou

26/12/12
Saturday, December 29, 2012 | 9:12 AM | 0 comments
Tarikh 26/12/12 aku teman syazlina pergi CS sebab dia nak beli barang sekolah & aku pun nak beli alat tulis kat popular,,Kami pergi pukul 4,,pergi 2 orang jaa yang lain sibuk bukan main nak mula sekolah dah lahh katakan :) Aku takk beli lagi pun buku & seluar kat koperasi malas bakhangg *peace* Buka sekolah nanti lahh aku beli dengan kawan+ yang lain..Syazlina beli botol air adidas mahal owww aku takk mampu nak beli haha Selalu aku pakai biasa+ jaa..Then pergi beli alat tulis kat popular,,cari punya cari dah jumpa semua barang so kami beratur & bayar..Ada budak perempuan duk usya padatt jaa buat donno jaa lahh heee Lepas bayar aku ajak syazlina teman nak buat keychain nama,,nak letak kat fone & kotak pensel sekolah  Takutt hilang LOL 
Then,,teman syazlina beli tudung sekolah kat bawah pergi KFC sebab dah lapar sebenarnya nak makan chesse wedges jaa haha Lama oww takk makan benda alahh tu *peace* Nak masuk KFC nampak lahh H S usya panass jaa,,mula+ takk nampak dekat baru nampak SILAU katakan OREN gitu *perli* Cari meja jauh sikit dari H S sattgi takk selesa nak makan sebab ada orang usya panas takk puas hati lahh tu *gelak jahat* Dia jalan terus jaa yang kawan dia tegur aku,,sembang kejapp dengan kawan dia haha Then Syamina call tanya ada kat mana sebab nak ajak ronda LOL Rindu kat aku lahh tu dah berapa lama takk jumpa haha Lepak kat CS kejapp jaa sebab syamina ajak ronda kat sawah padi takk sempatt nak cuci mata haha   




~Syazlina nih kawan aku dari kecikk tapi jarang jumpa walaupun rumah dekat~
e-class

Older post | Newer post