//iloveyou

Alhamdulilah
Wednesday, December 19, 2012 | 8:55 PM | 0 comments
Result alhamduliah semua lulus...takk sangka agama dapat B dah lahh susah haha Bila masa exam biasa+ selalu fail math nih pmr takk fail haha Aku ambil result lambatt sebab mak aku nak pergi bank dulu takk boleh jumpa kawan+ aku sobsob.Tapa+ buka sekolah nih boleh jumpa :D Habis urusan bank pukul 12:30 then dah alang+ lalu lagenda heights mak aku ajak pergi AJM shopping dulu haha Mak aku tengok+ handphone takk sangka nak beli kat aku *peace* Mak aku suruh pilih nak handphone mana satu..kalau takk nak beli BB tapi tada fungsi sangatt tu yang pilih SAMSUNG..Dah lama aku guna handphone tu setahun 8 bulan..Aku pilih warna pink maa XD Pukul 2:30 baru ambil result dengan pakai baju semarakk,,tudung bawal kuning & kasut tutup,,buat peraturan sendiri haha Abang aku pun beli handphone baru,,abang aku setiap bulan wajib tukar huhu Malam tu ramai yang IM dapat berapa,,bukan aku takk mau balas tapi line lambatt lahh nak updates status pun loding lambat *penat* .Hanya mampu melihat & malam tu aku kemas beg sebab nak pergi pahang XD
~Berwebcam sebentar ~




~Nih lahh handphone baru aku~


Tahun nih amatt bermakna bagi aku sebab dapat DSLR & handphone baru,,selagi  mak & ayah aku mampu beli,diaorang akan beli sebab diaorang nak tengok anak+ gembira :)
ILoveYouSoMuch Mummy & Daddy *hug*

e-class

Older post | Newer post