//iloveyou

Lepak kat sawah padi
Saturday, December 29, 2012 | 9:30 AM | 0 comments

Petang khamis tu aku,min,yayah & ainna lepak kat sawah padi bosan duk rumah bakhangg..Depa semua janji pukul 5:30 tunggu punya tunggu datang pukul 6:10 lama oww aku tunggu *lap peluh* Tapa++ asalkan ampa selamat sampai rumah aku lol Yayah & Ainna pakai seluar tracksuit cakap nak shoot tengok pakai biasa jaa..Aku & Mien pakai seluar jeans..Sokayy lahh boleh shoot jugak haha Aku macam biasa naik dengan ainna & yayah naik dengan mien :) Sampai kat sana nasib baik tada orang boleh lahh shoot kalau takk ada jaa couple2 duk buat sweet kat sana *jeles k jeles* Snap punya snap banyak benda lawak jadi tambah+ masa aku,mien & ainna nak naik tembok tu tengok+ yayah dah snap candid bakhangg takk sempat nak posing haha Tengok balik macam apa lagi hahaha Yayah lahh kalut sangatt huhu Yayah & ainna duk buat sweet,,yang aku & min jeles sebab ainna curang dengan aku haha *takk boleh blahh* Nak buat sweet dengan min takk jadi pakatt duk gelak jaa heee Posing punya sakan nak dekat pukul 7 dah,,yayah ajak blahh takutt apa+ jadi sebab balik magrib..ainna hantar aku sampai rumah nasib ingat nak ambil DSLR kat ainna kalau takk lupa macam tu jaa haha  


~Di mana ada NIKON di situ ada K.A.M.I~

e-class

Older post | Newer post