//iloveyou

Sambut birthday kak susiey
Saturday, December 29, 2012 | 8:45 PM | 0 comments


Malam tu tweet dengan zaireen tanya dia pelik semua takk mention kami pasal birthday kak sue Kalau takk rancang macam haha Tergerak hati nak on fone number 011 walaupun tada kedit tengok+ kak sue hantar mesej kat number tu mak kak sue buat makan+,,Dia ajak aku,zaireen & dayang..Terus aku DM zaireen bagitau..rancang punya rancang nak pakai baju & tudung warna apa masa tu zaireen takk bagitau yang dia takk boleh pergi takut aku segan nak pergi sorang+ rumah kak sue tu yang dia suruh aku ajak lydia boleh lah teman kan aku heee Aku tatau nak pergi macam mana sebab tatau rumah kak sue yang mana ingatkan dayang ada kat perak lagi Tengok+ pagi tu dayang text ajak pergi dengan dia Yeah!!! dayang ada kat sp dah heeee Dalam pukul 4:30 dayang sampai rumah aku then pergi lahh rumah kak sue.Kami tetamu paling awal datang *bangga* Sembang dengan dayang & kak sue dulu sementara tunggu yang lain sampai.Pukul 5:00 baru kak atiqah,kak intan & kak tyraa datang.Mula lahh acara meniup kek haha Kak atynn & kak kecik datang lewat huhu Tahun nihh tada baling+ tepung,,pakatt semua dah insaf haha
Makan punya makan lydia kena balik dah sebab ayah dia ada hal.Hantar dia kat masjid pasar malam Dalam pukul 6 lebih dayang ajak pergi sawah padi sebab nak jumpa solehah & fakhru.Rindu oww kat depa haha Kak sue,kak atynn & kak kecikk datang pulak snap2 kejappp dengan birthday girl haha Kak sue tunjuk keychain yang abang MD bagi kat kak sue CANTIK!!!  Sembang punya sembang dah pukul 7 apa lagi balik lahh lambat dah owww haha  







e-class

Older post | Newer post