//iloveyou

29/12/12
Saturday, January 5, 2013 | 1:12 AM | 0 comments
Sebelum mula persekolahan aku & kawan+ nak hangOut sebab nanti susah dah nak keluar,,Lagipun aku nak jumpa budak sungai pasir.Ajak lahh Lydia,Yayah & Ainna..Min takk boleh petgi sebab ada hal huhu Kali nihh kami pegi sikit jaa sebab ramai busy nak beli barang+ sekolah..Tak lahh bajet+ turun padang *MOHON H S TERASA* Sikitt pun okayy tetap BEST + AWESOME :) Yayah pergi awal sebab teman abang dia.Dalam pukul 3 lebih aku & ainna sampai sana..Diaorang ajak main bowling tapi aku takk main sebab takk reti + segan haha Tengok diaorang main jaa lahh..Pukul 4 lydia datang kat tempat bowling.Snap+ dulu & tengok diaorang main bowling.Nuha text aku tanya kat mana sebab dia ada kat luar tempat bowling ajak lahh ainna teman takutt silap tegur orang haha Aummm,,comel + cantik nuha dress macam tu berbanding aku yang pakai simple jaa Apa+ pun dia friendly oww Dia nak pergi karaoke dulu sattgi dia datang kat aku heee Main punya main kami semua lapar sebab takk makan apa+ lagi So,,lydia nak makan kat kopitan classic ikutt jaa lahh Sebelum tu nuha datang kat aku snap dengan dia banyak kali sebab gambar aku banyak takk elok haha Kecian dengan kawan nuha kena tunggu.Walaupun baru kenal tapi dia layan aku macam dah lama kenal takk sempat nak belanja dia huhu Yayah kena teman hantar awek abang dia kat mana tah So,,aku,lydia & ainna yang pergi makan Nasib ada lydia kalau takk,tatau nak order macam mana sebab baru first time makan kat situ haha Makanan kat situ sedapp + takk mahal sangatt pun :) Kami habis makan baru yayah nak order minum haha Terpaksa tunggu dia habis minum :) Lepas habis lydia tolong bayarkan kami pegi ronda+ & lepak kat food court kejapp jumpa cik lah & yusrah macam mana boleh lepas datang AJM tatau lahh haha Dalam pukul 7 ayah aku datang ambik kecian dengan lydia kena tunggu sampai malam tapi dia cakap tapaa dah biasa..Apa+ pun best hangout dengan diaorang semua..Sayang ampa semua :*
~with yayah yang CANTIK~



~Nuha Abdullah~



~Gaya yang sama~idea Lydia~



~Sweet kan aku dengan ainna~
   
~With new AWESOME friend~


e-class

Older post | Newer post