//iloveyou

Hope 404 BEST
Saturday, January 26, 2013 | 1:10 AM | 0 comments

Alhamdulilah,,Tahun nihh aku duk kelas 404 dengan Nana,Shahirah,Dayang & Hanim..Just Clara & Fatihah jaa yang terpisah duk kelas sebelah..TAPI...DANICTS still WUJUD k ;) Dalam kelas tu budak perempuan ambil subjek tambahan ERT & PEDANGANGAN.Budak lelaki ambil PEDANGANGAN & SENI..Nasib baik takk ambil seni dah lahh tangan kayyu semacam haha Dalam kelas aku sorang pun tadakk budak lelaki classmate aku masa form 3,,Rindu masa duk kelas 306 dengan budak lelaki perangai GILA + SPORTING (Y) Kelas aku tahun nihh kebanyakan ada geng masing+,,takk bergaul dengan budak lain *sadlife* Maybe lama+ kenal diorang SPORTING lahh kodd *HOPE* Cikgu kelas aku cikgu Jaafar..kami dengar jaa nama tu gelak takk berhenti sebab masa tahun lepas dia ajar SIVIK,,dalam kelas dia kami duk buat bising & selalu masuk lambat sebab bosan HAHA Dia lantik dayang jadi penolong kelas sebab dayang selalu melawan cakap dia heee Masuk minggu ke-4 kelas aku 5 orang yang keluar sebab dapat tawaran kat tempat lain,,seronok pun ada sebab kelas aku dah lahh sempat,,meja besar bukan main,,nak lalu pun susah & tadakk lahh gangguan nak belajar *Acecece bukan aku belajar sangatt pun* Setiap hari persekolahan kami semua duk turun tangga sebanyak 5 kali dah lahh aras 3,,,penat jugak lahh..Sabar jaa lahh :) Alhamdulilah,,dari form 1 sampai sekarang aku classmate dengan NUR FARHANA BT ZAINAL ABIDIN a.k.a NANA 


~Inilah FANZS~Friends since 2011~



~Inilah DANICTS~Friends since 2012~

*FRIENDS UNTILL JANNAH*AMIN*

 Walaupun kami semua berlainan kelas,,aku harap FANZS & DANICTS still rapat macam dulu,,susah jugak ada geng ramai haha TAPI..aku sayang diorang sangatt+..Jangan rampas diorang dari aku *asah parang* Diorang sentiasa ada masa aku susah & senang..Thanks sebab sudi kawan dengan aku nihh :)


e-class



Older post | Newer post