//iloveyou

Suka-suki (Y)
Thursday, January 31, 2013 | 8:19 AM | 0 comments


Kali nihh aku nak cerita pasal aku pilih kelab,permaina & badan uniform apa,,Actually,tatau nak buat entry pasal apa..nihh jaa idea tetiba keluar So dengan semangattnya aku type haha  Badan uniform sudah semestinya PANDU PUTERI dari form 2 lagi,,Gegirl only k. Selesa lahh sikit nak buat kawad kaa or aktiviti lasak *bajett nak buat semua tu* Ada budak yang takk suka aku dalam pandu puteri tu..Sabar jaa lahh & buat tatau :) Kelab pulak cikgu kelas suruh pilih 5 orang jaa,,Apa lagi aku & DANICTS lahh cukup+ 5 orang :D Kelab BRIDGES BESTARI tapi kami takk dengar ada pengumuman yang tukar tempat,,tunggu lahh setengah jam kat depan bilik akses..ingatkan cikgu takk datang rupa-rupanya buat kat bilik ICT.Cikgu takk larat nak naik atas sebab cikgu mengandung aduii..Kami balik macam tu jaa lahh takk hadir mesyuarat..Tu pun kak Azwa yang bagitau kat twitter huhu Minggu depan lahh kena bagitau nama kat cikgu :) Permainan pulak aku,eyka,ayu & zaireen ambil BOWLING sebab senang sikit walaupun ramai orang heee Nak ambil tennis kena beli raket dia takutt takk main jaa buang duit jaa beli..Guna pun bukan selalu..Ex aku & ayu pun masuk bowling jugak..Adoyy,,nanti nak main macam mana tatau lahh..Terlupa yang depa 2 minat bowling jugak huhu..Bila hangOut dengan kawan
+ aku takk main bowling pun HAHA  Hari khamis pulak lepas habis baca yassin cikgu buat pengumuman ada mesyuarat rumah sukan pulak..Choyy,,bukan nak bagitau awal+ kecian mak bapa terpaksa tunggu..Aku dah tetap rumah ZAMRUD atau dikenali sebagai rumah HIJAU..Takkan pernah tukar aku SETIA K dengan rumah zamrud walaupun tahun lepas rumah tu kalah..Sebelum+ nihh rupa tu selalu duk juara :D Tahun nihh hafiz azami ada jawatan penting,,atototo,,duk depan sangatt kan dah kena..kawan dia duk cadang nama dia haha Tahun nihh kan dia last boleh buli secukupnyaa *KEJAM* Aku paling laju angkat tangan bila cikgu sebut nama dia *bangga* Semoga menjalankan tugas dengan baik muahaha 
Malas pulak nak type panjang+,,sampai sini jaa lahh aku type nanti kalau ada cerita baru aku buat entry k. Sayang hampa semua <3

e-class

Older post | Newer post