//iloveyou

Meet CRUSH
Sunday, February 10, 2013 | 12:12 AM | 0 comments
09/02/2012-Tarikh nihh aku lama dah tunggu sebab nak jumpa CRUSH,dah masuk setahun takk jumpa dia..Alhamdulilah jumpa jugak kat AJM Actually,,nak jumpa hari ahad tapi Zaireen kena pergi melaka..Crush aku sampai jumaat malam mesti letih,,aku malas nak paksa..Tengok+ dia setuju pergi hari sabtu sebab afiq pujuk dia..Maknanya aku & zaireen kena belanja diorang main bowling lahh,,bukan selalu kanss haha  Pukul 1:50 aku sampai kat ajm,,ainna dah sampai awal lagi sebab nak beli barang..Kami kena tunggu lagi 4 orang baru nak naik atas..Text afiq dia cakap pergi lambat sebab ada hal..So kami semua pergi minum kat Kopitan dulu lahh Pukul 3:30 baru diorang sampai kat tempat bowling..Perasan NERVOUS still duk ada bila nampak dia pakai baju warna MERAH (Y) Afiq ajak main bowling,,mula+ takk mau sebab segan bukan aku reti pun main..Aku ambil keputusan nak belanja ainna sebab nak suruh dia main sekali dengan aku haha 2 lelaki 2 perempuan CUN k. Aku pun takk sangka aku berani main bowling bila dengan kawan+ selalunya aku duk mengelak *peace* Aku main berapa kali tah then tukar dengan Min & Lydia..Malas nak main muahaha Aku suruh diorang ganti tempat aku,nasib baik diorang nak sebab dapat main FREE katakan ahahha Jumpa kak farah deanna & kawan+ kat bowling,,snap pic dengan dia sebelum zaireen balik..Pukul 4:30 kami habis main bowing then nak tengok wayang tapi budak lelaki ada hal kena balik awal..So,,kami buat keputusan nak lepak kat chatime sebelum diorang balik :D Masa beli waffer,,aina duk bagi idea nak tanya apa sebab aku SEGAN & tatau nak sembang apa dengan dia haha Duk sembang merepekk dengan aina sambil tunggu budak lelaki beli waffer pulak yang lain pergi chatime dah :) Masa duduk kat chatime terkejut ada jugak dia tarik kerusi duduk sebelah aku *melompat atas katil* Min apa lagi suruh snap pic dengan dia lahh buat kenangan muahaha Sembang apa yang patut dengan dia & ajak dia datang rumah masa kenduri kak aku nanti (Y) 5:30 diorang nak balik dah terpaksa lepaskan walaupun sedih,,Dah lahh susah nak jumpa dia tapi masih bersyukur dapat meluangkan masa selama 2 jam dengan dia.Kami semua balik pukul 6:30 :D 



P/S: Sayang korang sangat+ :*
~FRIENDS UNTILL JANNAH~amin
SORRY GAMBAR BUDAK LELAKI TAKK BOLEH TUNJUK SEBAB+ TERTENTU :)
e-class

Older post | Newer post