//iloveyou

Mengharap
Wednesday, February 6, 2013 | 11:58 PM | 0 comments
Sabtu nihh inshaaAllah boleh jumpa dia,,sebenarnya aku yang ajak dia hang masa raya cina sebab dah lama aku takk jumpa dia..Walaupun sebagai kawan takk salah kan ajak dia keluar..Kawan aku ramai ajak hangOut kat ajm hari ahad..Aku boleh pergi tapi mesti ayah aku takk boleh hantar sebab depan rumah aku ada kenduri,,Ayah aku mesti busy errr Hope kawan+ aku faham okayy. Zaireen & Eykaa takk confirm boleh hangOut ke takk,,Serious aku harap sangatt depa boleh hangOut dengan aku *HOPE* 


Ya Allah, jadikan pertemuan aku dan dia ini dengan penuh kebaikan,pertengahannya membawa senyuman dan akhirnya membawa kebahagian walaupun sebagai kawan.
Kita tak mampu puaskan hati SEMUA ORANG tapi kita mampu BERDOA minta ALLAH lembutkan hati SEMUA ORANG.



e-class

Older post | Newer post