//iloveyou

Berbuka puasa bersama FOF
Thursday, July 25, 2013 | 9:40 AM | 0 comments


Lama takk buat entry sebab malas,, harini rajin sebab si dia takk text aku,, duk syok lepak dengan kawan+ sampai lupa aku maybe dapat gf dah kodd haha Buka puasa kat Tesco Selatan ajak eyka teman sekali sebab segan *peace* Gembira dapat jumpa depa semua rindu bukan takk rindu tambah+ rindu kat Mama Tiekah :* :* Ada orang tue muka macam ex aku lahh,, duk usya jaa dia hikhik DikFiq seorang jaa budak laki duk kat meja kami,, takk gabaii kaa weyy haha Eyka kerja duk bahan dia,, sampai nak makan takk boleh :3 Pakatt ramai cakap depa dua couple Lawak k Lawak :3 Ada patut aku pakatt letak jaa kamera kat meja makan.. Bobby,Diklong & Dikmeyy yang rajin duk pegang kamera aku haha Malas nak pegang kamera jadi macam nihh lahh takk ambil berat langsung :D Mama tiekah diet makan obolong & coolblog jaa ... Masa nak photoshoot gelak sakan sebab pintu automatik kerja nak tutup jaa nasib baik Diklong takk kena kepit kalau dakk lagi kurus macam lidi *joke* 

P/S: I LOVE FUNKY OXIAN'S FAMILY SO MUCH 


e-class

Older post |